Nadgradnja

 670 total views

Zgornji del trupa je klasična konstrukcija rebra- platno. V načrtih so tri variante nizka srednja in visoka. Velikost diktira pilotova višina. V mojem primeru bo uporabljena srednja.

 

Začel sem z izdelavo vseh šablon. Sledila je izdelava reber.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oblikovanje zaokroženih letvic.

 

 

 

Setav prvega rebra.

 

 

 

 

 

 

 

Priprava ostalih reber.

 

 

 

 

Zadnje rebro.

 

 

 

 

 

Rebra sem obrezal in izdelal zareze po načrtu, kotniki so dodani že v tej fazi.

 

 

 

 

 

Priprava na lepljenje prvega rebra.

 

 

 

 

 

Vse je pripravljeno za leplenje. Zadnja stran je podprta z stabilno podlogo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lepljenje še ostalih reber.

 

 

 

 

Pri letvicah sem začel s sredinsko. Ostali dve sta samo za podporo.

 

 

 

 

 

Pritrjevanje letvic je kar priročno z vezicami. Po uporabi jih lahko z malo potrpežljivosti odstranimo in ponovno uporabimo.

 

 

 

Letvice končane, ostanejo še zaključni pasovi na prvem in zadnjem rebru.

 

 

 

 

V načrtih je obris za izdelavo pasa, vendar najlažje je vzeti obris iz dejanskega kosa.

 

 

 

Stiskanje je še naj preprosteje z krep trakom.

 

 

 

 

 

Še zadnji pas.

🙂 Končan zgorji del.

Sedež

 333 total views

Izdelava sedeža se prične z že izdelanim sediščem katerega sem predhodno kupil. Sedišče je sendvič kompozit.  Po načrtih je vpetje na zadnji strani sedišča iz Alu. pločevine in pritrjeno z kovicami kar v sendvič. Ta rešitev mi ni bila najbolj všeč zato sem raje, če je že celotno sedišče iz kompozita nadaljeval s slednjim.

 

 

 

 

 

 

 

Kotnike sem po laminaciji stempral in obrezal.

4x CF200g

1x GF80g

Na notranjo stran sem prav tako prelaminiral.

4x CF 200g

1x GF 80g

 

Dobro ohrapana površina.

 

 

 

 

 

Vpetje je tako zelo dobro utrjeno.

 

 

 

 

 

Naslonjalo

Za krivljenje cevi sem si sposodil orodje, po parih poizkusih je bilo naslonjalo skrivljeno.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pod sedžom sta dve naležni mesti iz 70kg pene. Po Načrtih naj bi se uporabilo stiropor vendar prava pena bo bolje zadržala obliko.