1,135 total views
Kabina je v originalu iz aluminijastih cevi, prekrita s leksanom. Ker imam kar nekaj izkušenj s kompozitom sem se raje odločil za slednjega.

Za lepšo obliko in mehkejši prehod sem zaokrožil vogale.

Tesnilu je namenjenih 2mm, to si je najlažje pomagati z delilnim voskom.

Izogib za tečaj.

Prelaminacija je potekala v dveh fazah iz ene nato še z druge strani s steklom z notraj.

Okvir bo dobil strehico saj je steklo (leksan) samo zvito, ne pa oblikovan kot plexi po kalup.
Dodana je ojčaitev v obliki D6×1mm karbonske cevi.


Vpasovanje novega stekla, za montažo.

Kabina je nekoliko višja od orignalne prve oblike, zato je rob potreboval modifikacijo.

Preizkušanje stekla z zadnjimi popravki pred vrtanjem lukenj.

Najlažje je skriti okvir z barvanjem roba po notranji strani stekla.

Sledila je priprava zapiralnega sistema, vzel sem bolj konvencijonalen pristop.

Vsi gibljivi deli so zaščiteni s plastičnimi podložkai.

Celoten zapiralen sklop.

Pripravljena puša na prelaminacijo.


Testna montaža z zapiralom.

Končna pritrditev je z vijaki in silikono med steklom in okvirjem.