315 total views

Lepljenje glavnega nosilca smernega krmila.

 

 

 

 

 

Preden sem nadaljeval z lepljenjem glavnega rebra sem preveril soosnost.

 

 

 

 

Lepljenje glavnega rebra.

Aluminij mora biti predhodno pripravljen po navodilih iz priročnika gradnje. Preostala rebra sem zalepil po istem postopku kakor pri višinskem krmilu.

 

 

 

 

Prezkana rebra pripravljena na v gradnjo.

 

 

 

 

 

 

 

Obliko oplate sem dobil z nekaj papirja 🙂 .

 

 

 

 

 

 

Namakanje oplate ter končno zvijanje s pomočjo vroče vode.

Končna faza zvijanja z utežmi.

Isti postopek lepljenja kot pri višinskem krmilu, lepil sem z epox-ijem T88.

Rezkanje odvečnega materiala.

 

 

 

 

Prvo rebro mora biti poravnano ter kotno na osnovo.

 

 

 

 

 

Lepljenje preostalih reber.

 

 

 

 

 

 

Nekaj se že vidi 🙂 .

Izdelava zadnje letve.

 

 

 

 

Na prvi fotografiji ni najbolje razvidna tehnika lepljenja, vendar princip je naslednji.

Odvečni material sem odstranil s precizo.

 

 

 

 

 

Samo provizorično.

 

 

 

 

 

 

 

Priprava zadnjega rebra.

 

 

 

 

 

Zadnje rebro je pri lepljenju zadnje letvice samo v oporo ter kontrolo ravnine. Lepi se ga kot zadnjega.

 

 

 

 

Nanešeno lepilo na zadnje rebro.

 

 

 

 

 

 

 

 

Drugače ni šlo 🙂 .

 

 

 

 

 

 

Skrbno prebarvano pred zapiranjem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Še ena fotografija preden vse zaprem.

 

 

 

 

Spoj sem dobro zalil z lepilom T88.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lepljenje stranskih trakov z Mitopur 45.

 

 

 

 

 

Še en lep kos je končan 🙂 😀 ! Najtežje šele prihaja.