Leplenje oplate na krilo

 314 total views

Velik trenutek je le napočil, leplenje oplate na krila. Večino dela na avionu opraviš sam vendar pri tolikih rebrih, ter velikih kosih namazanih s smolo rabiš dodatno pomoč. Jaz imam srečo, da v službi delam s sodelavce spretnih rok, kateri so mi priskočili na pomoč. Hvala klapa!!! 🙂

9Mazanje oplate.

 

 

 

 

 

 

 

10

Na rebra smo nanašali epox-i s pomočjo brizgalk, razmazali smo s čopiči.

 

 

 

 

12

 

100ml brizge so primerne veličine. Za celotno krilo porabiš tri polnitve.

 

 

 

11

 

Še zadnji pogled pred zapiranjem.

 

 

 

 

 

13

 

Oplato se razširi in položi na rebra.

 

 

 

 

 

 

14Lastike smo napenjalai v položaju krila vidnem na fotografiji.

V dveh smo držali leseno podporo na stojini, drugi je držal napeto lastiko in tretji je vezal. Lastike so tako bile ravne in se niso vrtele ob vezanju. To je pomembno pri nalegu opore na zadnjem robu- GLEJ FOTOGRAFIJE VAKUMIRANJA.

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

Vreča je bila že pripravljena, zapreti je bilo potrebno samo en rob.

 

 

 

 

17

 

Preverjanje vitoperjenja krila 2°.

 

 

 

 

 

18

Krilo se preveri na večih mestih, tako se prepričamo o zveznosti zvitja.

Opora vidna na zadnji stojini krila, zagotovalja zveznost in dodatno silo stiskanja na zadnji stojini.

 

 

 

19

Sesalec dela na minimumu brez vrečke in filtrov.

vakumiranje je trajalo 8h. Obtežitve in opore so ostale na mestu 24h.

 

 

 

 

 

 

 

 

20

Dodatne luknje za dosego blagega podtlaka -0,008bar.

 

 

 

 

21

 

Tlak se nadzira s priklopom cevke napolnjeno s tekočino. razlika med nivojema je 80mm.