Motor

 78 total views,  2 views today

Predelava motorja se začne s standardnim motorje Vanguard 23Hp. Ker je motor namenjen za splošne namene uporabe, odstranimo kar ni potrebno. Ostane goli motor kateri potrebuje dodatne predelave v letalsko različico.

Prvi koraki je odstranjevanje kar je za naš namen ne uporabno.

Z motorja, odstranimo vztrajnik. Lahko si pomagamo s podaljškom ključa ali z baterijskim udarnim vijačnikom.

S vztrajnika odstranimo zobnik katerega se uporabi za zagon motorja.

Mehanizem za uravnavanje minimuma je odstranjen.

Pri odmičnih palic sem pri odstranjevanju označil pozicije.

Razstavljen motor, pripravljen na nadaljnje delo.

Pazljivo odstranjevanje uteži, osovina zaščitena z zaščitnim trakom.

Pri vrtanju pazimo, da ne poškodujemo površino osovine.

Odstranjen mehanizem

Vstavljanje cevi za priključek vakum pumpe.

Zalepljeno z arldaite 420

Vložki zalepljeni z močnim Loctite-m

Pokrov je pripravljen

Original tesnilo rado povleče v motor, zato sem papirnato iste debeline, Vijaki so 12.9 in moment privijanja je večji saj se je pri Luciolih z večimi urami izkazalo, da zmanjša možnost premika zadnjega pokrova motorja.

Označene pike, za sinhronizacijo ventilov.

Zobnik za zaganjač je najlažje prevrtati čez vrtalno pušo.

Pri v rezavanju navoja v glavno osovino, si pomagamo s ploščico katera nam vodi navojni sveder.

Pri vrtanju se vrti tudi motor s pomočjo zaganjača. Na ta način je luknja centrična.

Osovina je skrajšana, motor se prav tako vrti. Glave so zaščitene da opiltki ne zaidejo v motor.

Odrezano površino se poravna da je nased raven za generator.

Uplinjač je prav tako dodelan. Ker je šalčka drugačna od originala je potrebno vrezati prehod za gorivo.

Stara in na desni nova šalčka

Vstopnik za uplinjač sem naredil po izpušnem loncu in uplinjaču.

Papirnata šablona

Za zvijanje sem uporabil oblikovano vezano ploščo okoli katere sem zvijal aluminij.

Prvi moj izdelek iz oblikovanega aluminija, ni slabo 🙂 .

Ročice na sliki so iz aluminija. Te sem prilagodil. Po 60h urah letenja so na pritrdiščih za vzmeti bile obrabljene in zelo načete. Ročice sem ponovno izdelal iz cromolibdena 1,5mm.

Še pogled spodaj. Na ročico za zrak sem dodal pritrdilno ploščico 1,5mm na katero je pritrjena ročica.

Usisni kolektorji, so dolgi in se gorivo kondenzira. V spodnjem delu nastaja lužica goriva katera ob dodajanju plina povzroča prebogato mešanico in ne pravilno delovanje motorja. Ogrevanje z oljem odpravi to težavo. Olje na 65°C in več preprečuje kondenzacijo.

Na sliki je prikazana oblikovana aluminijasta cev 10×1.

Boljši temperaturni prenos je zagotovljen z uporabo aluminijastega prahu, vmešanega v Epoxy smolo.

Vse skupaj je prelaminirano z 1× 160g steklom. Na zgornjem delu je prikazana izolacija.

Celotni kolektorji so oviti v 4mm izolacijo, zaščitnim trakom kateri prepreči vpijanje smole in 2× 160g steklo.

Še špric kit, sledilo je barvanje v srebrno barvo.

Sestavljen motor.

Na približani sliki je prikazano pritrdišče za EGT in termični ščit za žice svečk navarjene na zgornji del cevi.

Za dodatno hlajenje je na spodnjem delu letala je original hladilnik za olje.

Priprava protipožarne zaščite. Keramika v kombinaciji z inox pločevino.

zalepljeno z kontaktnim lepilom v spreju.

Robovi so zapolnjeno s 300°C silikonom.

Končno montiran motor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *